joi, 4 noiembrie 2010

Biscuiti cu ghimbir si susan












Biscuiti cu ghimbir si susan


Am vazut reteta la Anna Olsen parca, pe Euforia si mi-a placut tare mult. Am incercat-o si eu si au un gust ff misto!

Ingrediente

  • ghimbir : o lingurita rasa
  • susan : 300 grame;
  • faina: 150 gr;
  • zahar brun: 300 gr;
  • zeama de la 2 lamai
  • unt topit: 100gr

Mod de preparare

Se face un amestec din toate ingredientele. Aluatul moale si lipicios se pune cu o lingurita pe o foaie de copt intr-o tava. Chiar daca are forma neregulata, ca prin minune acestia la cuptor vor deveni rotunzi:)). Nu credeam cand vazusem la tv dar chiar asa fuse. Se pun in tava si se lasa spatiu mare intre biscuiti pt ca acestia isi vor dubla circumferinta. Se introduc la cuptorul preincalzit la 220 de grade, 6 minute pe ceas! altfel se ard. Se scot si se desprind cu grija de hartie pe o farfurie sau pe un 'facalet' de lemn ca sa prinda forma unor chispuri ondulate cand se racesc. Insa eu am avut o mare problema cu desprinsul de pe hartie, nu vroiau deloc;)) asa ca le-am luat cum am putut si le-am reformat pe farfurie...din poze se vede ca forma lor nu mai e rotunda pe farfurie si neregulata;))

Gustul e super bun. Biscuitele e crunchy, dulce-acrisor cu aroma de ghimbir (care e f parfumat si usor iute).



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu