vineri, 18 februarie 2011

Tiramisu la cupa










Tiramisu la cupa


Am avut un party cu fetele si nu stiam ce sa fac mai delicat..asa ca noi fetele;)) E un desert perfect!!!

Ingrediente

  • piscoturi 24 buc;
  • oua:6;
  • mascarpone: 500gr;
  • zahar pudra: 5 linguri
  • cafea: o cana;
  • cafea instant: 1 pliculet;
  • coniac: 1 paharut;
  • esenta rom;
  • cacao;

Mod de preparare

Se bate mascarponele cu zaharul, galbenusurile de ou, romul si plicul de cafea instant dizolvat in nitel coniac. Se amesteca la final cu albusurile batute spuma in prealabil, se obtine o crema frumoasa si fina cu gust usor de cafea. Se face si o cafea tare si se raceste (o cana)

In fiecare cupa se pun cate 2 strate de piscoturi inmuiate in cafea si 2 strate de crema. La final se pudreaza cu cacao si se orneaza cu frisca pt decor.

Se baga la rece si se obtine un desert ff rafinat pe care prietenii il vor adora (ca prietena mea din poza:P)



Un comentariu:

  1. cris........i hate you! cum imi poti face asta~! am lesinat cand am vz pozele. deci si reteta asta merge trimisa :DDD

    RăspundețiȘtergere