vineri, 4 februarie 2011

The items for my wedding

tip machiaj a la audrey hepburn
voal lung, pana la pamant tip cascada.
Louboutin...:X ..pantofi mireasa (doriti..)
pantofii mei de mireasa (una din perechi..achizitionati deja)
pantofii mei (o pereche din ei..deja cumparati)
idee bcuchet de cununie:
buchet cununie:) (lalele albe mi-ar placea)
idee tort
idee decoratoiuni sala: alb cu mov inchis
idee tort
idee decoratiuni
pene de strut vreau clar;))
petale de flori pt pitici
buchet de orhidee vanda mov de mireasa





buchet mireasa:



2 comentarii:

  1. Buna: intrebari:
    De unde ti-ai achizitionat pantofii de mireasa?
    Cum se numesc florile acelea mov din buchet?
    Ideea cu penele de strut e super, si eu asa as vrea dar costa aranjamentul undeva la 45 de lei si daca vreau si leduri in vaza e 70

    RăspundețiȘtergere
  2. draga Lyana,
    - pantofii mi i-am cumparat de pe internet de pe un site din sua, ieftini, frumosi, comozi, absolut superbi si ffff rafinati!!!
    - florile din buchet se numesc orhidee wanda si-s destul de scumpute fata de alte flori dar merita toti banii! le vreau!
    - eu o sa am ceva pene si vaze oferite chiar de restaurant in pretul meniului, insa ce au ei e cam nestufos si as mai vrea sa aduc si eu ca sa arate ca in poza, adica muulte in vaza nu numa vreo 3,5 ca-s cam chele:))

    RăspundețiȘtergere