duminică, 13 februarie 2011

Placintica cu dovleac











Placintica cu dovleac

Am primit un dovleac.. super dulce cadou, asadar l-am facut repede si niste placinta:)

Ingrediente

* dovleac ras
* faina;
* lapte;
* esenta vanilie;
* coaja lamaie rasa;
* drojdie;
* oua: 2;
* zahar: 100 gr
* ulei pt uns;
* scortisoara;
* nuca

Mod de preparare

Se face un aluat din amestecul laptelui caldut cu ouale, zaharul, coaja de lamaie, esenta, drojdia inmuiata in lapte si apoi faina cat cuprinde pana iese un aluat nici foarte moale nici foarte tare.

Se lasa la dospit o ora, pana creste putin.

Se rade dovleacul, se caleste nitel cu scortisoara si nuca taiata finut.

Se intinde aluatul si se unge cu ulei. Se pune dovleacul si se ruleaza. Eu am folosit forma de placinta rotunda cu gaura la mijloc (am un lapsus..am uitat cum ii zice acum formei asteia), unsa si tapetata cu faina.

Se coace la cuptorul preincalzit pana se rumeneste. Se scoate, se raceste si se scoate din tava, invers. Se pudreaza cu zahar la final .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu