vineri, 18 noiembrie 2011

Happiness







Happiness...

3 comentarii:

  1. hei...am vazut pozele tale de la nunta ( sunt frumoase)...as vrea sa stiu si eu de unde ti-ai luat rochia de mireasa...merci

    RăspundețiȘtergere
  2. BUna
    rochia de mireasa am luat-o de la un targ de nunti ..
    este Model Nava Bride, Estee

    RăspundețiȘtergere
  3. http://mercador.ro/oferta/inchiriez-ochie-de-mireasa-semisirena-tip-spaniol-superba-ID5mxW.html

    Inchiriez rochie de mireasa semisirena tip spaniol, superba!
    model 2011, unicat, Nava Nride, cost initial: 2800ron;
    pret inchirire: 300 de ron

    Eu am 168cm, 56kg,rochia este pt marimea S, M sau L (are siret la spate);
    Are trena lunga dar se prinde sus la spate in 3 locuri; si de la jumatatea fundului este sirena cu multe volane suprapuse tip spaniol pana jos.
    Ofer BONUS si gentuta si pantofi nou nouti de mireasa champagne cu toc de 10cm si platforma f comozi si ff eleganti (marimea 38); eu am avut 2 perechi de pantofi unii mov si altii albi crem, cei albi crem nu am apucat sa ii mai port,asadar sunt noi dar fiind de mireasa nu am cum sa ii mai port;)
    Al 2 lea Bonus este si oferta pt sot: camasa de mire/ginere tip, marime L cred slim cambrat(al meu sot are 80 de kg) tot si papion negru inclus in pretul de inchiriere rochie. A avut 2 camasi , prima purtand-o cateva ore asadar este ca si noua, a costat ff mult si daca stiam cat de putin se poarta, cautam si eu sa inchiriez inainte:)))
    Toate articolele sunt spalate la spalatorie si arata ca NOI!!!Pret inchirirere: 300 lei

    RăspundețiȘtergere