miercuri, 27 aprilie 2011

Ciocolata cu goji si caise uscate









Mi-ar placea sa imi fac singura in casa ciocolata dar cum e destul de greu, iar cea "de casa" care se gaseste peste tot ca si reteta are un gust destul de nasol care nu seamana cu cea din comert, am zis sa incerc alta varianta: imi cumpar sg ciocolata amaruie (in general mai tot timpul, peste 75% cacao iau) si o fac cu diverse arome care mai de care:
astazi am facut cu alune, migdale, caise uscate si fructe goji..dar am mai facut si cu alte diverse combinatii si a iesit de exceptie: cu nuca de cocos razuita, cu prune uscate, cu seminte, stafide, coaja de portocala confiata, etc, ce va vine in cap.

Se topeste ciocolata (la microunde o bag 1 minut) se omogenizeaza cu telul si se amesteca cu ce am ales sa pun in ea (caise uscate taiate cubulete, migdale farmitate si fructele goji intregi ). Se toarna amestecul rapid pe o folie de aluminiu, se niveleaza si se lasa la racit. apoi se introduce in conmgelator daca vreti sa se faca mai repede ciocolata si aia e, se taie cuburi si se papa oricand! e extraordinara!:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu